ديدي عشقي
نبود در تار و پودش ديدي گفت عاشقه عاشق
@@@@@@@@نبودش @ @@@@@@@@@@
امشب همه جا حرف از آسمون و مهتابه ، تموم خونه ديدار اين خونه
فقط خوابه ، تو كه رفتي هواي خونهتب داره ، داره از درو ديوارش غم
عشق تو مي باره ، دارم مي ميرم ازبس غصه خوردم، بيا بر گرد تا ازعشقت
نمردم، همون كه فكر نمي كردينمونده پيشت، ديدي رفت ودل ماروسوزوندش
حيات خونه دل مي گه درخت هاهمه خاموشن، به جاي كفتر و گنجشك كلاغاي
سياه پوشن، چراغ خونه خوابيده توي دنياي خاموشي ، ديگه ساعت رو
طاقچه شده كارش فراموشي ، شدهكارش فراموشي ، ديگه بارون نمي
باره اگر چه ابر سياه ، تو كه نيستي توي اين خونه ، ديگه آشفته
بازاريست ، تموم گل ها خشكيدنمثلخار بيابون ها ، ديگه از
رنگ و رو رفته ، كوچه وخيابون ها ،،، من گفتم و يارم گفت
گفتيم و سفر كرديم،از دشت شقايق ها،با عشق گذركرديم
گفتم اگه منمردم ،چقدر به من وفاداري، عشقو
به فراموشي،چند روزه تو مي سپاري
گفتم كه تومي دوني،سرخاك
تو مي ميرم ، ولي
تا لحظه مردن
نمي گيرم
دل از
تو
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
شاهرخ استخری» بازیگر نقش بهزاد در گفتوگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس درباره نقشهای متفاوتی که تا به حال ایفا کرده، گفت: من در فیلم تلویزیونی «تلخون» یک نقش منفی داشتم و ایفاگر نقش جوانی بودم که جرمهای بسیاری داشت اما در سریال «پریدخت»، نقش یک جوان ۲۰ ساله سال ۱۳۳۴ را داشتم که دانشجوی افسری بود. در «مثل هیچکس» و «ماه عسل»نیز به طور کامل نقش مثبت داشتم و حتی نحوه گویش و بیانم نیز متفاوت بود و هیچکدام از نقشهایم ربطی به دیگری ندارد.
وی افزود: ترجیح من این است که در نقشهای متفاوت بازی کنم که رنگآمیزی داشته باشند و بازیگر بتواند نقش را کمی متفاوت جلوه دهد تا کارهایش یکنواخت نشود.
وی در ادامه سخنان خود با بیان این که ما در «دلنوازان» ابعاد مختلفی از شخصیت بهزاد را میبینیم، اظهار داشت: این خیلی خوب است که یک نقش این قدر رنگ و لعاب داشته باشد و به طور قطع برای بازیگر نیز،ایفای نقش چنین شخصیتی دلپسندتر است.
استخری درباره این که دلایل پذیرفتن نقش در یک سریال ۵۰ قسمتی و برای اولین بار چه بوده، پاسخ داد: اول این که من آن را نپذیرفتم، من را پذیرفتند! دوم این که نگرانی مهمی که در یک کار ۵۰ قسمتی برای عوامل سازنده ایجاد میشود، این است که کار برای مخاطب تکراری نشود و ما تلاش خود را کردیم که این اتفاق رخ ندهد.
این بازیگر گفت: اینکه میگویم شخصیت بهزاد ابعاد مختلفی دارد، یکی از این ویژگیها است و در بازی کردن هم، تلاش کردم تا بازی خود را تقسیم کنم به طوری که مخاطب به طور متناوب بازیهای خوبی از من در نقش بهزاد ببیند تا نقشم تکراری نشود. حضور در ۵۰ قسمت یک سریال شوخی نیست. باید مراقب بود تا مخاطب خسته و دلسرد نشود و همه نگرانیهای ما حول و حوش این محور بوده است.
بازیگر نقش «بهزاد» تصریح کرد: این که چقدر شخصیت بهزاد خوب از کار درآمده را باید از مخاطبان و کارگردان بپرسید، ولی در خط داستان، ما کاملا مطابق آنچه از ما خواسته شده بود پیش رفتهایم. فقط در ابتدای کار فیلمنامه مدون در اختیار نداشتیم که آن هم به مرور، به کار اضافه شد. در حقیقت آقای سهیلیزاده در دو ماه اول و در مرحله پیش تولید، آنچه را که در ذهنش بود، با ما درمیان گذاشت و ما با این پیش زمینه جلو آمدیم.
وی در توضیح بیشتر در نحوه کارگردانی سهیلیزاده در «دلنوازان» گفت: سهیلیزاده فیلمنامه را روتوش میکند، سکانسهایی را کوتاه میکند و خیلی اصرار به اجرای مو به موی فیلمنامه ندارد بلکه حواسش به کل کار است. ما فقط حواسمان به نقش خودمان است و او مراقب یک دست شدن کلیت کار است.
استخری گفت: ایشان ما را محدود نکرده و نمیکند و نکاتی که ارائه میدهد، همواره در بهبود کیفیت بازی و ایفای نقش به ما کمک میکند، ولی اینکه بخواهد دست ما را ببندد، این طور نبوده و خیلی خوش اخلاق و صبور است.
«شاهرخ استخری» با بیان این که از اعتمادی که به آقای سهیلیزاده داشتهام، خیلی راضی هستم، درباره آینده کاریش و حضور در تئاتر و سینما نیز گفت: تئاتر برای هر بازیگری یک پیشنیاز است که او را قدرتمند میکند. البته ترجیح من این است که وقتی کارم را در تلویزیون شروع کردهام، به جای مطلوبی برسم. البته کار خوب تئاتر را هم صد در صد قبول میکنم و حضور در سینما را هم، با یک شروع خوب دوست دارم و نمیخواهم بیگدار به آب بزنم. در واقع، حضور در کارهای خوب تلویزیونی را به بازی در فیلمهای سینمایی ضعیف ترجیح میدهم و کارگردان و فیلمنامه هم برایم خیلی مهم هستند.